fönsterputsning är på gånga

Igår begav jag mig ut sent mot staden, skulle va där egentligen vid 10.30 men kom inte ut från vid 13 tiden, - lirade musik innan och då försvinner liksom klockan för mig.
Nåja, kom ner och såg modeshowen på torget , som Josefin Craaford höll i. Jag mötte Ulf och stod med honom och tittade på den och i slutet fick jag blommor av Josefin , - något grönt och vackra liljor. Just me!
Sen hängde Ulf med hem och sen drack vi lite vin och ja, så va min lördag....

Idag har vart en sån där söndag man önskade att man hade en älskling att antingen ligga i soffan med och vara bakis och kela och zzzznarka tillsammans, eller asa sig ut på en promenix, för vädret är lovely.
Men eftersom Lalle avslutat vår relation (igen...via sms) så har jag fått ligga under täcket i soffan helt själv och sovit i omgångar.
Dagens projekt ska försöka bli att fönsterputsa i köket... Jag har dock en bror som har egen fönsterputsfirma , man kanske kan ringa han och säga "hej brorsan, kan inte du ta mina fönster så kan jag bjuda på glass"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0