leave right now - will young

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alltså ni fattar inte hur massa år jag letat efter denna låt?! Den är så jäkla underbar.
Den och Mad world med Gary Jules (heter han det? Faaaan va jag suger på namn!) är typ världens mysigaste låtar. Och When the children cry med White Lion...
Nåja, men förstår ni - nu har jag hittat denna!
Will Young - Leave right now.
----> http://www.youtube.com/watch?v=WbrSLLv0AlA&ob=av2e

Älskling ringde innan, då låg jag och vilade, - sen läste jag mera av min bok, jäklar va det kommer bli bokläsande i höst. Sen ringde min kära igen och skulle säga natti natti, han hade klunkat vin och jag låg här under täcket med boken och gjorde det samma.
Känns nästan konstigt att nu komma hem och ha vardags-förhållande igen. Nu har jag vart här sen maj och vi har bara träffats lite de få gånger jag vart hemma eller de tre gånger han vart här. Nu börjar vardagen, och det känns faktiskt mysigt! Kolla film, sova intill, vakna helgmorgnar, - bråka om frukost, - kela och bara ha ett vanligt förhållande!

Nu är jag däremot pigg. Nyss tryckt imig en burk fiskbullar i hummersås.
Varför det är sjukt:
1. jag är kock
2. jag har jobbat på en hamnkrog i cirka 5 mån nu
3. jag vet att det är fullt av massa dåliga ämnen i konservmat
4. det smakar typ inget
5. jag kommer ha gått upp i vikt tills imorgon även om den endast va 70kcal per 100g, vilket alltså inte ens är 300kcal men min fettokropp kommer göra så jag väger minst två kilo mera än imorse, - just pga denna fiskbullsburken.

dooh. och imorgon ska jag fika med Linnh i Båstad. Förstår ni hur mycket jag kommer sakna denna brutta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0