Dags att säga natti natti. snart.

Det börjar bli natt men det är just då det är jobbigt att vara en nattuggla`? Jag är iof ingen som ligger och zzzznarkar hela morgnarna heller... brukar bli sömn vid 24-01 tiden och vakna runt halv sex på morgonen... antingen sover jag oroligt eller har min kropp ej mera behov utav sömn.

Imorgon åker jag hem, any way. Antingen med Linn till Ängelholm eller med Hanh till helsingborg.... Så det blir sen kväll i Hässleholm.... får gå alldeles ensam genom stan. Usch, jag hatar det-. Jag kan den staden utan och innantill men som kvinna trivs jag ändå aldrig att gå ensam, även om det bara är en kort bit.

Min underbart vackra mormor fyller 88 på tisdag och då ska jag köpa fina blommor till henne och så får hon bjuda på tårta!! Hi hi.
Min familj är verkligen jättefina.

Natti natti med er, hörs när jag vaknat. Nu ska jag slökolla vidare på sagan om ringen och sen kela kramkalas med mitt täcke.... Varför sover jag alltid ensam?! Miss you! Gullesnuttefjuttedarling, kom hit och krama mig. Jag längtar efter din kropp intill mig, din högljudda näsa och hur jag facineras utav att du inte bryter sönder hela nacken när du sover på det viset, och vi ska inte ens prata om dina fula tår.
Hur som helst, du är iaf världens lyckligaste man, - du har ju mig som din flickvän!! Pusssssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0