fint väder idag! enligt nyhetsmorgon...

God morgon gullesnuttar.
Hoppas ni sovit gott.
Jag tycker det är så mysigt med nyhetsmorgon.... man kanske borde lägga till en sån där morgonfrukost och liksom sitta där och bara vara sådär svensson?

Han Breijviek (kan inte stava hans namn) är ju rent psyko. Fast han är klipsk på något sätt, - sitter inne men lyckas ändå hitta på nya saker om hans oskuld i varför det hände. Trots han har erkänt!

Förresten, vet ni att Fritzel:s dotter (hon som satt inspärrad i källaren) har skrivit en bok? Jag och Emmy på jobbet snackade om det igår. Hur orkar hon psykiskt? Hade jag kommit ut efter en sådan händelse så hade jag tagit mitt liv direkt. Utan tvekan.
Däremot är jag intresserad utav att läsa boken, - jag gillar mest böcker som är "sanna" - alltså riktiga historier från verkliga livet. Nog därför jag aldrig fallit för fiktiva.

Hörs senare, mina sötnosar. Ska hinka cola nu och sen gå och handla en yoghurt.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0