hur många solar?

Rätt mycket idag också, fast tydligen hade vi slagit sommarens bästa rekord igår! High-five för oss! Vi sålde för 118 000kr igår =)
Berättade jag förresten att jag träffade Ronny, han som reciserar filmer och biofilmer på nyhetsmorgon. Jag gjorde ett skämt med honom angående att "hur många solaaaar...?" men sen kom jag på att det är ju Bengan som också jobbar på nyhetsmorgon och ger solar till alkoholiga drycker.. så då började jag skratta åt mig själv.

Ikväll stängde vi kl 22 och sen stod vi några brudar och Manfred och snackade och fick oss varsin öl.
Sen traskade jag hemåt och nyligen kommit hem.
Ätit för mycket idag, yoghurt, macka med vitlökscremeost och sallad på, och brocolli. Jag älskar brocolli. Det är så galet gott!
Och så har jag druckit massa cola.

Imorgon är den enda lediga dagen på länge och länge sen... blir båstad och sen lämna nyckel till Textil så det blir visning på min lägenhet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0