sweden rock bilder

God morgon, denna regniga söndagsmorgon!
Mysigt, lyssnar på vädret och slöar.
Det är frukostdags, cola och vaniljkex.

Har bilder från detta året, sweden rock och dom kommer här;

 Jag o darling. Har aldrig rökt, utan det är ett sugrör pga jag hade läppglans med collagen så ville inte svälja det... ha ha

 Min darling spelar. Söta Chazzi bakom =)

 Min darling vill inte kramas med mig... så han kramas med Benny istället... - som för övrigt är min blivande granne =)
 Min bästisMats och darling och Johnni spelar!
 Matsbästis , darling pillar i näsan o Johnni.
 Bröderna Hultgren! Min bästisMats o Darling!
 Spelar vidare.

 Älskling pussas med Benny... IGEN! =)
 Matsbästis och hans underbart söta dotter Ida, och darling står och gör inget vidare viktigt... ha ha

 Min karl fortsätter spela... Undrar ifall jag sjunger till? Ha ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0