i linns värld

Jag begav mig till Karlshamn, - handla hem lite gottis, nu när min fina Todde kommer idag =)
Vadå... gäller inte bussar, men jag tänkte ju åka buss?
Heeeelt tom buss-plats...
Då blev jag funderam... Något lurt på gång?
Tur jag hade mina Buffalos på mig. Världens bästa 14års present. Funkar än idag, efter 10 år.
Jag kör en Blondinbella och visar dagens klädsel. Jag älskar trash-stilen, den och porr-stilen är liksom jag.
Men jag säger som Dolly Parton, - det är dyrt att se billig ut.
Mina grymma brallor kostade 2800kr, väskan 4500kr, vad sjutton Buffalosen kostade vet jag inte... tror de låg på 1500kr? Och min coola tröja kostade väl en tvåhundring, jag är en tuff brud i lyxförpackning!
thats why.
Bussen har fortfarande inte kommit...
Men på min coola tröja så står det "In your head" och har ett inbyggt fack för sin i-pod. Jag har en rosa i-pod. Vilken färg har du?

Jag åt köttbullar med senap igår... senapen ville hamna mer på mina brallor än i min mage...
bussen kom... och då va det 85 grader i den... eller utanför? Jag garvade ihjäääl och va givetvis tvungen att skicka ett sms till Mamma Textil om det... Alltså jag garvar fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0