my heart broken even

Fan, - det finns så jävla mycket minnen.
När man liksom "chillar ner"- så kommer dom.
Hellre sönderslagen än blåslagen- för min mamma får inte se mig blå- det är sådana saker man resonerar angående det hela allt.
Så fungerar förhållande.
Det gör inget att du slår sönder mig, - bara jag kan sminka över det- bara inte min mamma Textil ser"
-
Idag vill jag ut. Jag vill supa ner grabbarna, - slänga drinkar i huvudet på dom (för jag inte är avaliball!) , jag vill lyssna så jävla hög musik att jag inte ens vet vad öron är, jag vill dansa sdom en galning på alla bord& högtalare och fnittra om att jag hade en kropp för det (meningslösa jag).
-
Men jag sitter här. Jag tittar på den finaste skapelsen som kommit hit på denna jord. Min lille Harley. Äntligen har jag min egen lille valp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0