tjenamos!

God morgon! Sitter och gluttar Vakna med the voice, Josefin är inte med denna veckan, det är någon annan meningslös brud, som jag inte har en susning vem det är.. då blir det liksom inte kul... Fan va gnällig jag lt där.. haha..
-
Har ni en härlig måndags morgon? Hoppas det! Idag ska vi handla mera glitter, för det är väldans viktigt och jättefint.
Men just nu sitter jag och min lille gosse och kramas. Han är så fin!
Pärlan morgonkelar också förståss!
Hur man fångar Harley på bild.. inte lätt..
kollar givetvis på Vakna med the voice.
Min fina grabb =)
Jag lite halvseg, men kelar min grabb, snart dags för dusch och piggna till.
Hittade mina rave/club rosa hotpants... haha...
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0