medelhavet... mums

om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då? blaaa blaaa... bla! Vilken jävla usel låt och han är så inihelvetes ful, - det är säkerligen därför han skriver låtar om att vilja få ligga. För han är o s k u l d - lååångt ut i fingerspetsarna!
Och hans namn då.. Amarillo eller ameretto... blahblaa...

Anyway, idag har jag slöat och solat och läst bok och jösses jag har badat som fisken i vattnet. Jag är osminkad och solkysst och jag mår bra i livet. Traskade runt här innan och tänkte på svensk sommar och allmänt sommar. Kåtheten för att flytta utomlands finns här hela tiden, i mitt inre. Hela världen finns ju egentligen för Linn Milefalk =)

Kyss till alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0