chips-smak? ge mig cashen whatsoever!!!

Åter igen är denna jäkla tävligen igång! Att man ska kunna vinna 100 000 kr för att komma på en ny chips-smak! Heeeeelt sjukt. Ja, jag och Matsbästis o hans barn och Rasmus gick på det förra året så jag orde kanske inte kasta sten i glashus.... men hallåjaaaa, kolla vilken smak som kom?! Bearnäissås-chips! Äckelpäckel säger jag bara! Och tänk er att den personen vann 100 000 kr! Usch, fy bubblan alltså!

Lyssnar på Velvet Revolver och mår sådär idag. Ska snart dyka in i duschen och sen gå ut med tröttis-Tutsi som ligger i soffan och zzzznarkar. Dom säger att pitbulls är värsta farliga hundarna, jag "känner" fyra stycken och alla dom är värdldens goaste hundar, - de vill vara nära och ligga och kela och ligga under täcket på natten, så neeeej ser de inte som farliga hundar, - sen visst att de är kamphundar och man får hålla lite koll när man är ute med dom, - men annars- världens gosigaste voffar!

Igår blev det lite partaj, Gino och jag satt här och sen dök Nille upp och vi lirade lite ölspel och det blev en nice kväll. Vaknade vid 3 i natt i soffan med en pitbull mellan mina ben och nackspärr liggandes på Gino. Japp. Lilllördag är en bra dag =)

Dags att lira lite Kapten Röd. (Även ifall jag är höger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0