dancing on my own

Maxat gullepoäng! Igår ringde jag Manfred (min chef) och pratade med han och sen huttade han över luren till Jacob , sött sött. Snart dags att börja jobba igen och jag läääängtar ihjäl. Manfred va så gullig och sa att dom just stod här och pratade om mig och han tänkte ringa mig snart. Jag har världens bästa chef! Jacob stod och målade restaurangen. Åh saknar han också, saknar allt - förra sommaren va det roligaste och bästa i mitt liv!

Igår satte jag, Gino och Peter oss ute vid kulan och åt kinderägg och drack vin och öl, sen blev det en sväng in för lite junkfood inne på Fred´s. Äcklig mat egentligen, men bukföda iaf....
Sen åkte Peter hemåt och jag och Gino begav oss till lägenheten och storstädade min garderob... precis sådant som hamnar på nummer ett listan en lördag kväll...
Nåja, sen somnade han så sött i min famn och jag kollade på Jönssonligan på dvd och vaknade med att ligga på Ginos famn och en pitbull i min egna famn. Nåja, som sagt - livet är som vanligt =)

Puss o en underbar söndag önskar jag er. Faaaaaaaan va jag längtar till sommaren och tillbaka till jobbet! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0