fredag och humöret 4ever på topplistan!

Fredag, fredag. fredag!!!
Hallåjaaa på er underbara sötnosar!
Jag har nyss gluttat klart Vakna med the voice och pussat hej då till min älskling (han bär snickarbyxor i sitt jobb, uhumuhuu... that´s just so hot!)
-
Nu lirar jag go musik och liksom "sitter ner och dansar"-dansen, - kör jag för fullt!!
Wiiii!!!!
-
Idag är det förresten den 11/11 2011 (för er som gklömt kolla på almenackan...)
och det betydde att jag plingade till min kära mamma Textil innan imorse.
För idag firar hon och Einar 11 års bröllopsdag!
Sen ringde jag brorsan , Fredde, han är ju andlig som sjutton och utbildar sig till healer. Idag kommer alla människor känna av kärlek, och alla ska önska goda gärningar och befinna sig på ett harmoniskt ställe kl 11 idag. Alla kommer känna utav det. Tydligen hade den 28de oktober också varit en sådan dag som gick i olika stjärn/energi-fält.
Brorsan min snackade jag med typ en halvtimme, och vi snackade mest om detta, men även om min lille brorson (Jag har ju tre stycken, en på 14, en på 8 och en på 1,5 år) och Mio är världens duktigaste lille gosse. Dom lovade och planerade att komma hit en helg snart.
Inte nästa för då ska brorsan på vidare utbildning inom healing, och helgen efter ska jag (och Harley) dra till Halmstad till mamma Textil, men förhoppningsvis helgen efter!
Saknar brorsan, och givetvis kela sönder min lille gosse.
Fredde sa förresten "kul att ha blivit morbror, trodde jag aldrig, din gamla kärring"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0