mia skäringer

På tv just nu visas sånt där program som jag blir jätterädd för... - sjukhus-program. Usch jag blir så jäkla rädd alltid. Vill bara krama om alla och aldrig önska något farligt händer någon människa alls i hela världen.
Jag får ofta svettningar och panikkänslor och känns som jag ska svimma när jag måste besöka ett sjukhus. Vilket får mig att känna som jag är världens största jävla skit. Här besöker jag liksom någon jag känner/älskar som ligger på sjukhus och jag beter mig sådär...
Usch.
-
Nåja, jag har gjort ett kort till min pappa ! Det är ju Fars Dag på Söndag. Hade vart skitkul om vi drog dit över en fika, men anyway så har jag klistrat, målat och fixat detta kort, och hoppas min fina pappsen blir glad.
-
Druckit te som en galning, det är banne mig galet kallt. Snackade nyss med darling, han va typ förbannad på vädret. Nåja han saknade oss.
-
nu dyker jag ner i soffan en stund, - tror jag ska glutta på Mia Skäringer. För jag bara älskar henne. (Har ni missat Mia och Klara eller Dyngkåt eller hur helig som helst - allt annat hon gjort så för faaaaan- dra er i kragen!!!)




visst är hon vacker? och så underbara ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0