sockersött

Gluttar på helt underbara tatueringar! Måste skaffa ny snaaaaart! Jag blandar ibland ihop... eller så är det så enkelt att jag inte kan räkna... - men jag har ynka 10 st...
som en jävla oskuld.
och jag vet ju precis vilka jag vill ha!
lucky luck och den fina "blom-grejen"-runt näven... - men den kan jag inte göra... kan o kan... men helst inte, inom min bransch... inom restaurang är det inte jättepopolärt med tatueringar-
dock har jag världens bästa chef så han gillar mig med mina gaddningar ändå =)
Här är jag på jobbet, utklädd till min chef- (inte min idé!) med chefen bara skrattade med.
(För er som inte vet - så säsongsarbetar jag. På världens bästa arbetsplats i hela världen. Och den galnaste, med de underbaraste människorna som finns. )
Här har jag även på mig bästa vänner hjärtat -halsbandet - som jag och MatsBästis delar tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0