söta julstubbar!

Kollat mellan kanalerna ikväll, och fastnade sen för mormors-programmet Go´kväll, men varför jag gjorde det, va på grund av att dom gjorde söta julbak, och bland annat en julstubbe, en chokladmousse kaka som formad som en stubbe ute i sjkogen, med mossa och svampar (svamparna va gjorda av maräng-smet) och jag bara tyckte det va så attans gulligt!
Vill ha en bra bild på den,,,
Hittade en del på google..
Visst va dom jättegulliga....?!
Här är sidan på den dom gjorde ikväll;
http://svt.se/2.154693/1.2612879/julstubbe
Hoppas ni har en bra onsdag kväll, jag mår sådär-tycker mig ätit för mycket och har fetångest. Nåja, får undvika äta något alls imorgon.
= Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0