termos dräkt

Gottis-mat, brocolli och kokt lax.
Medans min väldigt magra karl äter köttfärssås och spagetti med smör i, samt en stooor smörklick ihopa med maten...
Avundsjukan på ämnesomsättningen är maximal.
André ringde innan (Älsklings 21 åriga son) - han har ju råkat göra en brutta från Hässleholm gravid och frågade mig en underbart rolig fråga.... Hur känns det att du ska bli farmor?
Ha ha. Lovely, jag bara garvade.
-
Nu ska jag vara en elak matte och bege mig ut i KYLAN med min lilla klumpeduns. Jag ser tydliga bevis på att han också hatar att vintern är på gång... han lägger sig på golvet intill husse (som sover middag efter alla dom där kolhydraterna... avundsjuka Linn...) och snusar in sitt lilla huvud och gulliga nos i filtar och myser.
Men visst. Nu ska jag vara Morsan från helvete typ och tvinga ut min lille grabb.
Undrar om Harley passar i en rosa termos-dräkt... inför vintern? Och rosa uggs?
Nää, never ever.
Min Harley ska ha svart, rockig termosdräkt med nitar på...
=)
(Hoppas ni fattar ironi... jag fattar iaf inte folk som klär sina hundar med kläder... visst, regnskydd hade vi till Sluggo, och en liten varmare dräkt i vintern... men för hans päls stank så in i bubblans annars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0