puss på alla

Dooooooh, jag har gått igenom garderober, lådor, allt... hittar inga kläder alls. Usch för min kropp. Packade iaf ner en lila klänning, vita hippiebrallor, några svarta linnen med spets, två kjolar, en sweden rock tshirt, en militärtröja, trosor...
-
Mamma lilla grabb ligger knasigt!
Sovedax igår kväll, innan jag fattade att man kunde ställa in ljuset på den nya mobilen...
Sötnosarna snarkar som sin pappa - som jobbar nätter nu ju, så nu är det bara vi =)
Världens mysigaste!
Jag tjock o arg på mina garderober o min kropp.
Pärlan är en bra tjejkompis när man testar kläder...
hittar inget att ha på mig...
men blev lite packat iaf, - nu drar harley och jag till Halmstad och måndag är vi i Hässleholm över dagen.
Nu ska jag måla naglar och packa någon varm tröja!
-
Jag saknar inte stan, men mycket har hänt där under alla åren...
Tingsbacken, dr vi suttit under många år och festat =) Under vår&somrar!
baksidan av stationen + norra station (där jag pluggat några kurser)
min gymnasieskola.
vi har ju iof en festival... Siestan, och den drar rätt bra!
-
Tjingeling för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0