tv kändis =)

Hallå i rutan!
Jag och Harley sitter och slöar lite, det blev en tidig morgon, men det är helt okej. Han är ju en liten bebis, det får man inte glömma ju!
Jag trodde faktiskt han skulle kanske sakna sina små syskon lite grann, men Harley smånynnar lite då och då, men inte alls mycket. Han lägger sitt lilla huvud på Pärlans rygg ibland (Pärlan sover ju mestadels.. ha ha) och dom funkar som sagt bra tillsammans.
Idag - som alla andra morgnar - så kollade jag givetvis på Vakna med the voice och bland annat så hade de Jossans tre saker-punkten, som då handlade om seriefigurer. Sen kom de in på att det knappt finns några kvinnliga seriefigurer.
Jag har inte facebook , som ni vet, men jag gled in på darlings sida och skrev inlägg..
I hans konto..
Skrev att det visst finns. Striprella! (Om någon minns den) det är ju Pamela Andersons stripp-agent seriefigur! Och att serien floppade och det va kanske inte så konstigt...
Nåja. Ni kan ju bara fatta hur många som skriver in till dom varje morgon om deras olika samtalsämnen. Men hör och häpna - Jacob läste upp någon killes inlägg, sen säger han "Ja och Lillen Hultgren nämner Pamela Andersons seriefigur, strippa som är en agent "
Haha.
Berättade det för darling, att dom läst upp det och han bara "Neej... och mitt namn.. Hallå alltså, du är koko i skallen!"
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0