bantar-förhållande-bruden

Jag som är sådär "jaja, det fixar sig-whatever - det är chill" hade nyss ett underbart samtal med min karl.
Han ville köpa en gris eller ko till mat och jag va så brudig och sa "fisk" ,
så nu irrar min underbara älskling runt inne på Coop och letar efter den laxen jag vill ha, isbergssallad och tomat (Märk väl att han inte ens äter grönsaker) och jag bara; men jag MÅSTE BANTA så du får köpa brudmat till mig...
Ha ha nej så är det faktist inte, - jag äter grönsaker ibland och alltid gillat fisk (Annars hade jag ej jobbat i en hamn?)
men kött klarar ej min kropp att bryta ner så bra så den mår ej bäst utav det...
Ska ringa min styvson André och kolla om han ska komma hem ikväll och tugga. Igår intog vi alla tre varsin soffmys och gluttade tv.
Jag är så jäkla lycklig här.
Här bor jag!
Förresten så måste jag klira denna banan på Turtles innan min karl är hemma. Då ska han laga mat och jag vara pratsalig! =) Nåja.... Han älskar mig. Och imorse viskade han att han är lycklig tillsammans med mig.
Och för första gången i ett förhållande är jag lycklig utan tveksamheter.

vi är egentligen ett snyggt par men här vet vi inte riktigt varandras ordinationer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0