drama queen

Vaknade nyss, - efter min eftermiddagstur. Telefonen ringde och jag hade hungriga djur runt mig, - mjau och voffvoff va typ det enda jag hörde i mitt uppvaknande.
Nu står dom med varsin matskål och smaskar, och jag försöker vakna själv.
Jag minns när brorsan berättade att han va så irriterad på Jessicas hund (hans ex) och skulle liksom ge henne mat och maten va skitdyr (ingetn torrfoder  inte!) så brorsan bestämde sig helt enkelt för att "check it out" och hans betyg va typ halvdant... men han störde sig fortfarande på prislappen... ha ha
Nu är darling snart hemma , då ska vi s n u s k a ...  om jag orkar. Är trött idag. Det berättade jag precis för grannen. Hon är 80 år någonting och jag gnäller om MIN trötthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0