Torekov regnar bort

kräkte som en jäkla grek precis. Mådde dåligt igår och i natt, och nu kom det upp. Jag spyr oftast inte, men ibland säger nog kroppen till.

Jag har suttit och fixat ihop tågtider och busstider för att kunna bege mig hemåt idag, men ett jäkla tidsprojekt... då ringde darling som en räddare i nöden och hade precis kommit från jobbet, så nu ska han bara hem och käka och duscha och sen kommer han hit och hämtar mig.
Jag ska småpacka, duscha, sminka mig och sen ikväll blir det lite dricka med André, (darlings son) och hans kompis Tim. Darling åker till jobbet imorgon tidigt så det ska inte bli allt för sent...

Nu måste jag ha något i magen, det blir varma koppen och ädelostsmak. Gottis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0