all ångest åt mat. hatar det.

Kanye West och Jay-Z till Globen den 29de maj, jag hade inte besökt säga nej till en biljett dit? Kommer bli riktigt bra ös, eller vad tror ni?
Jag är ju mera Jay-Z än Keanu West.. tycker han är rätt wannabe-jätte bad boys.. wannabe...
Men lätt jag skulle kunna skaka rumpan den kvällen! =)
Hehe!
-
Vad gör ni denna tisdag? Har det blivit några semlor än? Jag sitter och har Inför sommaren 2012 ångest... kommer aldrig få en fin kropp. Jäklar skit.
Nåja.. klarar jag snabbt ner 5 kilo så är det ju bara bra. Det gör jag. Bara inga kolhydrater. Vill helst bara äta fisk och goa grönsaker. Det mår min kropp bäst av.
Nåja nu snackar vi inte mera om det.
Önskar man kunde svulla sådär som te x Kena skriver att hon gör. Bara äter go mat och sen efterätt också... glidare.
Jag: Avundsjuk.
-
hehe.. eller Hoffen med en kebabtallrik..
Vilket väljer du...+?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0