cravlings utan bulle i ugnen!

Carolina Gynning, denna ljuva kvinna, skrev ett inlägg om hennes cravlings. Tydligen va det just apelsiner... tror många som är gravida hade vart glada ifall det va frukt man hade cravlings på?
nåja, kom att tänka på detta. Man behöver då fan inte vara gravid för att ha cravlings.
That´s happen´s for me... often...
Sockersugsberoende det är bara förnamnet, men sen får jag ju nyttiga "cravlings" också..
nu skulle jag bara vilja mumsa på leverpastejs mackor med smörgåsgurka och massa oboy!
Jag äter ju knappt- eller aldrig bröd- men käkade faktiskt det två morgnar nu vid frukosten när jag va i Hässleholm. Fast med citronte. Supergottis.
-
Däremot måste jag alltid sansa mig när det kommer till "cravlings", eftersom jag har bulemin&hetsätningen i bagaget och vill aldrig hamna där igen... måste ha kontroll...
därför får jag undvika viss sorts... iallafall mängden. Jag kan äta en vaniljmunk- fast hjärnan säger då till mig att äta te x 9 stycken till (då jag även lider av tvångssyndrom på siffror bl a) , men men.. känner mig relativt lugn med det ändå nuförtiden.
-
Men visst är det smarrigt med leverpastejsmackor och oboy?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0