el stado

Satan i gatan- syltan är slut - såååå attans kallt det är!
Sjutton miljarder minusgrader.
Jag gick inte upp ur bingen fråns 7 imorse, - åt mannagrynsgröt och småpysslade lite. Duschade varmt och sminkade mig och åkte till stan vid 9 tiden.
Träffade Åsa, - en gammal tjejkompis- hon va en av de "små brudarna" som umgicks med "vårt gäng"... fast jag tror hon bara är 2-3 år yngre än mig. Men hela hon är liten, så jag tror det är därför det kändes så.
Hon visade bild på hennes son som nu är cirka 3 år.. har jag för mig.
Minns när Åsa flyttade till Blekinge, - alla bara "Va ska hon flytta till Blekinge?" - Haha och nu bor jag också här!
-
Vi va inte så "girly-girly"- tajta tjejfriends, - det har jag aldrig haft, aldrig förstått mig på brudar, därför alltid haft killvänner. Nåja, men vi kunde umgås och partajade en del iallafall =)
-
I stan gluttade jag lite affärer. Fattar inte varför jag gör det. Tycker inte kläder är kul, hatar provrum, hatar min kropp ännu mera när jag väl hittat något snyggt men sen är det inte snyggt på. Dock är det ju underbart när känslan är tvärtom- man står där och ser så jäkla snygg/- eller fräck/tuff ut och man bara bosätter sig i klädesplagget- i typ hela äffaren!)
-
Nåja köpte broccolli och en box zumbali. Fredagsmys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0