förresten tycker jag kenza har snyggaste bloggbruds kroppen.

Alltså det är ingen nyhet att bloggbrudarnas - de kända- deras kroppar diskuteras ut och in, allt the time.
Men men, egentligen varför lägga energi på andras kroppar? Jag vet att Kissie provicerar, - men hon vill ha den kroppen så låt henne ha den. Blondinbella är superfin, och jag hoppas som sagt innerligt att hon inte blir knäckt utav allt dumt folk skriver, - jag hoppas verkligen att hon har så bra självkänsla som hon skriver att hon har. Och att hon verkligen älskar sin kropp.
För hur jävla coolt är ju inte det- om man verkligen gjorde det, - om man älskade sin kropp?
Jag hatar typ allt med min kropp, - det känns som den skulle kunna ha potential att bli något... något helt ok.
Jag skulle slänga in en konstnär, - som formade, - lyft, tog bort, la till, - och sen kan jag ju börja på någon rolig sport/träning också, - jag skulle också kunna tänka mig tänka på min hållning- min rygg går helt snett och jag "lutar" framåt när jag sitter och går.
Och när man ändå är igång kan man ju dricka massa örtteér och äta nyttigt.
-
Men men... fan livet är kort. Snabbmat&kakor är gott, - träna är tråkigt... men men... Jag ser väl ut såhär helt enkelt. That´s it.
dock ska det ner 5 kilo, - that´s for sure!

-
Förresten, hej på alla nya som börjat glida in här, - jag ska glutta era bloggar också, tittat lite snabbt redan =)
-
Vakna med the voice nu, - undrar va Daniel Paris har att yttra denna torsdag?!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0