inte utan min... ketchup

Har påbörjat min fixa-håret stund, hoppas det blir vårfint och bra =)
Gluttat klart Vakna med the voice. Seriöst, ska hon modebruttan Fahreinheit eller vad hon heter- ska hon ta över efter Jossan?
I wish not!
Jag saknar Jossan, men vill hon sluta och gå vidare så fine med det, - men jag hade viljat ha Sanna Bråding som efterträdare!
Hon har ju typ alltid varit där när Jossan inte varit där. Plus hon är grymish!
-
Vakna med the voice pratade de om konstiga kombos med mat!
Har ni några?
Jag är så knas... många av de som de tog upp som tittarna&lyssnare skrev in om- hehe dom har jag testat och kanske även ibland tyckt smakat gottis!
Jag tillhär ju utan tvekan dom som kan ha ketchup till allt... jag tvekar inte på ett fråga efter det på fina restauranger heller... hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0