kenelte och king of the hill

Aha jag är inne på fjärde dagen med facebook... hehe jag är alltså maximlat oskuld där men nu får jag tyvär erkänna att det är lite kul. Men förmodligen kommer jag bara tycka det en stund... bloggen och helgon är det jag kör helst på =)
-
Vet ni vad? Idag är det världens finaste solsken ute och jag har traskat en låååång stund, nere vid vattnet som glittrade så vackert.
Jag lägger upp bilderna senare, nu ska jag glutta filmen King of the hill , och dricka mitt goa kanelte. Mums. Funkar skitbra ifall man är sockerberoende som jag... sockertorsk maximalt...
-
Förresten.. någon som vet om det kostar att dela-skicka bilder från sin mobil till facebook? Om man vanligtvis skickar gratis sms&mms samt fri surf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0