livin´on a prayer

Jag och min valp har lite olikasinnande tankar om detta med dammsugning ... Jag tycker det behövs göras varje dag, han tycker det är fett jobbigt och skäller på den.-
Min karl har åkt till jobbet, - jag har diskat och dammsugat. Snaaaart blir det dusch men just nu sitter jag med maximal kramp i magen så jag härdar ut det först.
Det är underbart väder och jag drömmer om att ligga ute i solen& vara vacker.
-
nåja, nu när vakna med the voice är slut och jag råkade glida in på lugna favoriter... i två sekunder. inte konstigt man blev lite depp.
nu spelas Bandit.
-
dusch, smink, cloth´s on, goodie muscika.. och kanske dansa?
nu lovade dom te x tt spela BON JOVI - mitt absoluta favoritband i flera år, - har alla deras skivor och jag älskade dom överallt annat. tror jag blev kär i musiken när jag va typ 9-10 år? 
-
ja och Jon Bon Jovi och Woody Harrelsson är de vackraste männen som finns. Men jag gillar Bon Jovi pga musiken.
-
åhhhh detta är mina ljuva år.. ungdom. jag va fast i 80 talet fast jag föddes 87. fan va jag önskar jag vore född typ 78?
all go musik kom på 80 talet. döda mig om du inte tycker det samma. (50 , 60 oh 70 tal räknas också in) och frank sinatra.

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Kan inte göra annat än att hålla med dig om att all musik kom innan man var påtänkt ! ^^,

2012-02-16 @ 10:22:26
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0