pyssel o söt kaka

Detta med pyssel, det är ju så attans roligt =)
Gled in på någon bruttas blogg där hon pysslat sig en kokosnöts-skål..., grymt coolt ! Kändes väldigt uppfinningsrikt och bohemiskt... my style big time!
-
Nåja, sen ploppade det upp i mitt huvud ett gammalt pyssel-dille... Lp-skivs skålar. Det är ju också attans coolt och inte krångligt. Men definitivt rockigt och fräckt.
Det är väldans enkelt men här kommer exakt hur... ----->
http://succe.info/blog/2010/09/25/gor-en-skal-av-en-lp-skiva/
-
Haha sökte också på kokosnöts skålar men dyker bara upp sådana som är kokosnöts-skals skålar.. eller ehhh det lät knas... hittade inte vad jag menade... men hittade en annan söting när jag letade...
på tal om kokos.. alltså

Kommentarer
Postat av: Hanna Hellbom

Hejsan! ville tipsa om mimmiiiss.blogg.se :)

inte avslöja men hon fyller år den 22a februari så du får ine säga att jag berättat men tycker hon förtjänar en gratulation då :)

Följt hennes blogg ett bra tag nu så tycker hon förtjänar detta :)

Kram<3

2012-02-01 @ 22:54:51
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0