whatever

jag lirar Pink , fina Pink.
Min karl bygger och pysslar med sin båt. Han har lovat mig alla de sju haven i sommar... thihi. Ah nåja, men jag vet inte vad en sådan båt kallas.. det är ingen vanligt "pytte" men den är mera look-alike en sån där som är med i sjörrövar-filmer-- fast lite mindre..
-
Nåja vi ska glida på den i sommar /han naken för han har en underbar kropp/ jag med en termosdräkt pga min fetma/
nåja... it´s gonna be funny!
-
Bilder:
denna sötisen stod mitt i staden hemma i karlshamn =) min karl väntade jättestressad på mig men jag tyckte mig ha tid att plåta den och snacka om vädret me de andra som också plåtade den... kände mig lite som en kines.
vilka värdelösa brudprylar jag har... detta är till håret. smink har jag gånger femhundra (I don´t lie) - jag trodde jag skulle städa skit ur den väskan men detta va allt innehåll..
och... två hårtorkar, en krulletotte-maskin, och två platttångar (den ena är till och med min styvson på 19år)
fixade lite i en av hyllorna i badrummet..
hello-kitty mysbrallor och en bh som egentligen visar min storlek... men jag köper alltid fel så jag köper alltid mindre.. denna på bilden gör mina alldeles alldeles alldeles föööör stooora... usch jag vill ju bara se liten ut.
men jag älskar stora tuttar.
Ja jag bor med tre män... hehe.. men de gillar ju mig så då får de ju acceptera mig & grejor också. Jag flyttade ändå från eget i 5år till tillsammans (för första gången) med två underbara styvsöner (på 19 och 21 år.. haha)
-
Nu kom min karlakarl hem , han förstod snabbt att det va kallt i huset så nu ställde han sig fixar sådana där "mindre trä-bitar" till vår brasa.
Jag lyssnar på 2pac. Kelar med min lille valp.
Blir väl bingen ingen 2-3 timmar... I quess..
-
kvällens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0