ingen giftig mat i min närvaro, jag tänker inte bli som gustav den dr kungen som blev förgiftad av ärtsoppan. fast drottning och drama queen är jag ändå

God kväll i stugan!
Varit en bra dag, - bestämt mig för födelsedags tårtan, gluttat på Hälsoresan med Lasse Åberg- sett den några gånger förut, men fnittrar gott ändå =)
och myst med min lilla voffe. Min lille trotsiga valp.
Nyss snackat med mamma Textil- de har köpt nya mörkgröna soffor med pall till och sen när inredningen va igång insåg de att en av sofforna inte typ fick plats, - så då fick vi den om vi ville ha den.
Vi har ingen plats heller, men ni ska fixa någon plats för den iallafall.
-
Magen är full av köttbullar och potatismos och cola. Läst Ann Heberileins bok... hon skriver så sant, så destruktivt, så ärligt. Ah hon är bra, den bruttan.
Nu gluttar jag Halvt åtta hos mig, - bruttan idag har rotgrönsaken cambjutja (stavas????) - den är giftig. Innan man tillreder den förståss.
Sådan mat vet ALLA som känner mig att jag aldrig skulle få för mig att äta. Jag skulle inte ens försatt mig i att hamna hemma hos någon som skulle kunna bjuda på något sådant i en middag.
Jag är en jävligt nojig jävel alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0