thing´s i ´just nee´d... the´ar´nt from thhhhhexasss

Funderar starkt på att jag skall göra ngt dratiskt med mitt hår. Fan jag vill va snygg eller tuff ju.
Min valp är iof alltid det finaste som finns, men jag kan inte bli lite avundsjuk ändå på hans glansiga, mjuka fina päls? Och så har han "våfflat hår" på öronen.
Han är det finaste som finns, I do know that =)
-
Nåja medans jag tjuvläste bloggar så snackar ju visa om frisyrer och då kom jag- förutom att tänka på min egen mini kastastrof-kalufuss på skallen - att tänka på - inredning !
Sen googlades det som googles Gud hade viljat ha mig mera än någonsin.
men det blev samma vanliga stuk hur jag gillar inredning.
Det är bohemiskt, färglatt, roligt.

That´s just the way I go
This is my kind of house&things:
Få min karl att sluta röka-askkopp..
Dessa har jag visat förut. Bestick.
Mugg till min karl, den är söt för man tappar inte bort sin sked. Han brukar använda "mina" hjärt-formade till sitt kaffe. Det är gulligt. men ibland tappar han dom på golvet. Inte konstigt med så mycket kaffe han dricker.
Till mig- förvaringsboxar- formade som böcker. Förstå mig rätt- jag läser böcker - men har också en del saker (småpyssel) som behöver förvaring!
Söta små boxar - köper så fort jag ser sådana här- vart som helst- när som helst.
och givetvis min dagliga- "jag kan inte leva utan dig"-dryck... - söta boxar
En sådan här skönthet har jag viljat ha i massa år... det kan jag skriva under min dödsdom på.
Charlie Sheen figur som "juckar" med huvudet. Vem fan behöver inte en sådan i sitt hem?
Och en snygg "tandbetar"-hållare är väl coolt?
Dammsugar-kuddar (dock känns detta som något jag sydde i mellanstadiet/lågstadiet...) men de är ljuvliga. Favorit kakan.. nåja en av dom. Svårt att va bulematiker och ha  EN favoritkaka.
Super Mario- wall art- Skulle jag någonsin skaffa barn så måste de gilla "old fashion"-tvspel. Lira super mario, tetris, bombman, etc.. etc... (Ja jag skulle bli världens grymaste morsa- den där coola, den där omtänksamma, den där roliga, - snäll men bestämd)


Samla mynd i.. detta är ironi. Hoppas ni fattar. Jag tror absolut inte på att lägga sin under kvinen. Losers.
Tårtljus... lite söta iaf.
-
Alltså jag är så full av go 80tal´s musik, men just nu liras det Lady Gaga... Jag gillar typ inte henne... Eller nja, sådär. Coolt att sticka ut- tråkigt att alltig göra det.
Madonna har jag nästan lirat sönder in my days.
-
Jag tror jag lyssnar på lite Prince och försöker fixa sminket. Är nog inne i en period. Sminket känns fult, kläderna är fula på.'
Usch för att man föddes med utseende.
-
Anyway nu ska jag lira go musik, dansa med Harley och sjuuuuunga högst i hela Blekinge... hehe
-
Ps. Information. jag skriver alltid min rubrik senast.. efter jag srkiver ihop annat- därför finns inte alltid en logik i "rubrik+text".
i denna började jag te x tänka på dolly parton när jag skrivit klart och va "tvungen" att ha en rubrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0