zzzznaaaaark

Kan verkligen skriva under på att idag känns som en typisk söndag.
Är typ redan trött... klockan är liksom knappt  nio.
Min karl säger att han är dödligt sjuk så han gick och la sig för någon halvtimme sen. Tråkigt om han ska bli sjuk. Alla vet ju hur män blir när de blir sjuka...? Hehe!
-
Ah vi har ingen cola hemma så jag har klunkat massa c-vitamins brustabletter, - magen är dunderfull nu.
-
Har dagdrömt om ny tatuering typ hela dagen. Men tror det räcker med gaddningar för mig nu? Hahha det kommer jag inte stå för ^^ - jag vet vilka jag vill ha.. men jag lugnar mig för ett tag iaf... Igår gluttade jag på brudar med ela sleevze på armarna, - och det är så inte snyggt alls på brudar! Big guys kan ju ha det men inte brudar..
-
Nä, blir slöglutt på dumburken , sen sova. Imorgon kör vi nya tag! Ny vecka, ny energi. Söndag är bara en allmänt jättetråkig veckodag.
-
Natti Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0