detta med kändiskvinnornas vikt, upp o ner... heeeeelt normalt!

Jösses, såg bilder på Kelly Osbourne... Visst hon behövde ju säkerligen gå ner aningens i vikt, - men så pass? Riiiiktigt petit nu... mini-Kelly.
Och gled in på andra kändiskvinnor med samma grej...
Jag har alltid tyckt Kirsty Alley är galet vacker, - faktiskt oavsett vikt... och hon har pendlat,,, mycket.
Jag tycker hon är sjukt vacker, - men helt galet att man först och främst går upp sådär jättemycket och sedan ner typ 50kilo... Känns typiskt Hollywood...
Tror jag hade platsat i Kirsty Alley, Britney, Christina Aguilera, Oprah- vikt-pendlings kurva om jag också varit kändis...
-


-
Nu blir det Employee of the month filmdax, visas på tv1000 family. Jessica Simpson r med. Hon är rätt ok att vila ögonen på också...! Vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0