snöstorm

Hej mitt vinterland!
Japp det snöar igen!
Och blondinbella åker till Miami och Kissie är i Thailand... jag är inte alls avundsjuk. I promise.
-
Har slögluttat på Panic Room, - minns att jag tyckte den va rätt bra när den kom, - men idag känns det... ehh- ja typ inte alls sådär bra:ig som jag tyckte förr.
-
Jag glider som sagt dagligen in på nya bloggar... detta med dagens outfit och dagens middag/frukost/lunch har jag aldrig fattat mig på.
Vem fan bryr sig va du äter? (Ja visst jag har lagt ut broccolli-bilder...)
och hur någon annan klär sig, - who gives a shit? Visst kul med inspiration - men är det inte lättare att hitta sin egen stil och köra utifrån den?
-
Förresten - jag har glömt att berätta om hur min lille Harley reagerade på snön... logiskt sätt va det första gången han såg den på riktigt förra veckan... han skällde på den och försökte äta snöflingorna... Åh min gosse är så söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0