numbero uno! Fredags ögongodis... just for you =)

Vart försvann denna dag? Redan kväll ju.
Jag har igång The voice, regom datan.. massa party musik!
Gött. Hade gärna partajat med go dricka, go musik och galna och glada folk denna kväll =)
-
Darlings finska vän, Leino har varit här ikväll och snackat och druckit kaffe, - jag va social ett tag men lät dom va manliga och snacka manliga saker by themself, sen.
Såg att dom visade filmen 2012, när jag bläddrade lite mellan kanalerna.
Började fundera på ifall jag sett den, - kom sen på att jag såg den på bio... vi hade festat innan och fortsatte inne på biosalongen... Det är ju dock inte första gången...
Jag minns att jag just ville se den pga Woody Harrelsson skulle va med i den. Han har en grymt skön roll också... hehe.
Han är lätt en av världens snyggaste män. Utan tvekan.
Visst älskar ni helt enkelt bara mig....? Jag bjuder ju på fredags ögongodis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0