dammsugare+ koffein, Mumma!

Hallå alltså? Vad är det med blogg.se? Glider in på sidan och här bombaderas man utav tips på bloggar- vilket brukar vara kul, - men idag har de liksom kört på att bara lägga ut några jävla hurtiga sport-tränings människors bloggar...
Öhhh... tråkigt!
Gäsp!

Jag kommer aldrig fatta det med träning. Folk blir ju liksom psykos:iska. Visst, det är bra och träna.. för kroppen och så, men va fan. Va jobbigt.
Men visst, som jag sagt förut så hade jag gärna gått på basket... det ångrar jag ju nu, skulle ju börjats med för över tio år sedan.. jag spelade iof varje dag, men jag gick ju aldrig och tränade det, för det fanns inte för tjejer. Jävla skit.
All cred till mina gymnastiklärare, Edford och Tommy - som lät mig vara den enda bruden som fick spela med killarna på gymnastiklektionerna. (Vi var oftast delade nämligen, - medans tjejer spelade fotboll spelade killarna basket, t ex och sen bytes det, - och jag fick som sagt just vara med killarna när det va basket!)
Och på helgerna brukade jag och pappa åka till P2 och den stora träningslokalen/gymnastiksalen och lira basket. Oftast va det mest att jag skött själv, övade mig på att bli riktigt duktig på det, medans pappa tränade sin eviga styrketräning. (vilket han gjorde 5 dagar i veckan ändå... haha, jag har inte fått dom generna?)
-
Min mage är full av cola, kaffe och dammsugare. Japp. Men jag mår bra.
Klätt mig rätt varmt, varma ledding, svart kjol, mörkgröna benvärmare, linne, palestinasjalen, - ska bara dra på någon varm tröja och sen är jag redo för att traska lite i staden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0