stod det i stjärnorna att jag skulle bli... - bli som jag?

Åh jag har så fin familj, - iblatnd bara tänker jag på de - och hur fina och underbara dom är. Att starta eget kan vem som helst göra- men jösses va duktiga de är.
Just nu är jag liiite seg och gluttade brorsans nystartade företag - denna helg. Min brorsa är så genuint underbar och han har all företagsamhet och kärlek i sig så glutta hans företag:
---> http://www.sjalenihelhet.com/Presentation.html
----> http://www.weendoos.com/
-
Min kära pappa startade Milefalks Friskvård och brorsan min har sin pumpfirma... Dags för mig att öppna eget?!
Pappas företag ligger dock nere nu, men det har sina anledningar.
-
Jag har ju i flertal år haft drömmen om att starta mitt eget. Va min egen chef. Läste entreprenörskap och företragsekonomi... och jag som hatar matte... jag fattar det inte. Finns ingen logik i matematik.
dagens bilder bjussas:
me and my sweetie. Jag går över eld för denna hund. Han är det finaste.
inte lätt att fånga kramkalas-bus på bild..
köpte lite hår, - häromdagen.
Harley gick ut i snön med sin kära matte ...
men då började han skälla på snön-igen.. sen skällde han på min kamera/mobil...
Sen åt han lite på ett löv och gillade inte snön...??
Älskar denna gossen. Finaste som finns.
Kommer aldrig någonsin låta något hända min fina Harley. Han värmer mitt hjärta varje dag.
Harley busar med ett löv..
Sen vek jag lite tvätt o kollade på en 80-tals film och blev fett avundsjuk på kläderna&frissorna.. det är inte för intet jag föddes på -80talet..?
Harley ville kolla 80-tals film o vika tvätt... eller är han en fotobög?
ta foto på min grabb.. - är lika med: inte lätt.
-
Nu lyssnar jag på min underbar Pink. Fan va hon är bra. Och ja jag vet- hon ggör ingen "riktig" musik (så som allt annat jag lyssnar på- Creedence, Janis, Elvis, Dolly, etc..etc.. pallar bara inte nu)

Puss och må bra- alla där ute. Va rädda om varandra!
Hellre en gammal uppäten ostsmörgås än en falsk "show-off".
-
Nu spelas Pink. Hon har skinn på näsan and I love her 4 that. Hon är nog den enda i mediabranchen jag fattar mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0