värme

Jag fick sinne pga jag fixade ett inlägg som sen fixades bort. Jag klarar liksom inte utav sådana saker.
-
Det tar för mycket energi utav mig - när något jag gjort bara tas bort.
-
detta är ingen stor grej- men i mitt psyke - att leva med kontrollbegär- ger mig kaos. Ingen som själv inte lider utav det- kommer förstå.
-
Nu börjar jag om. KBT räddade mig- jag kan tipsen&knep:en och de ska nyttjas.
-
Harley tittar på 101 dalmatiner...
Han skällde lite på valparna... vi bara garvade.
Min nya ring =)
Jag städade lite boxar- hittade bl a brevet jag skrev till min morfar (Han va allt för mig) - det jag la i hand hand på visningen)
-
Jag hittade annat också. Toddes favorit-spel - faaaan va vi festat sönder dessa kortlekar och lärt känna varandra- ut och in- alla deltagare...
Haha ironi... jag fick en sådan precis som alla andra... dock hade jag inga kompisar under skoltiden. Jag va bara ful och mobbad.
Men min familj skrev i den.
Hittade en gammal hundbok.. söt =)
Hitade lite meninglös "wannabe-poesi" som dum 13åring jag va.
och så hittade jag mynt från spanien, kroatin, frankrike, danmark, grekland..
Och ett halsband från Italien. "That´s amooooore"
-
dagens bilder:

Lady gaga tröjan, min "Linn-Linn"-mössa och svarthårig. Jag lyssnar på Peter Lemarc och jag får inte nog utav hans röst&texter.
lila är snyggt.. svart är snyggt... palestina är alltid fint... men jag misslyckas...
titta inte åt sidan, blunda ta ett steg - du kan få allt som du önskar.
(låt mig höra den en sista gång. Le Marc kan. Åh han han.)
Utan ett ord vart hon borta.
-
-
Nää nu bjussar jag inte på mera traaaash, - jag och min underbara valp ska ut och trasha.. traaasha... nä då, - ska nog läsa lite eftermiddaggsbok och invänta husse.
ok. det blir lite mera Lemarc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0