pusskalas

Ahh jag som hatat och bojkottat Facebook... forever... Nu är jag typ inloggad hela tiden och är knas för min mobil är stulen så jag inte kan plåta nice pics och slänge ut (finns flera anledningar varför jag är sne pga min mobil är stulen... kompistjuvar är svinigt och att sno hemma hos någon annan- Jim i detta fallet- är fan inte ok. Respektlöst mot mig och respektlöst mot Jim!)
-
Har gluttat några sköna youtube klipp och mår rätt bra, traggar lite på FB som sagt.
Lirar Thåström.
Är så megafylld av energi tills nästa vecka!
-
Tänkte på detta med stil nyss. Jag älskar 70-80 tal´s men också rock n roll/ trash style... Jag tror jag kör en mix av den. Nu kan man börja tänka på att se någorlunda intressant ut iaf... vintern kan man bara sunka ner i stora tjocktröjor och dont fucking give a shit (dock gör jag ju det ändå, - smink, dusch, någorlunda klädsel- dagligen. Men visst är man slöare på vinterhalvåret?
-
Så nu ska jag ta och bli en snygg brud. Minus 10 kilo. Och kläderna finfiiiiina.
-
http://www.youtube.com/watch?v=NxjIpKb30Nk
minus en vecka ser vi Kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0