du skulle kunna betala mig, logiskt sätt... fuck it

Skulle logga in & skriva lite tjöt medans jag sen blev dösne för detta med att visa bloggar fixar typ värsta tävlingarna o så... för deras läsare.
Va fan, är detta något jävla statligt grejs de får cash av eller?
Eller any way, varför kan man tjäna pengar på en blogg??????
Är vi så in i helvets intresserade av andras liv o hur man ska klä sig o sådär att vi ska låta någon som endast trycker på tagenter få värsta feta lönen? Medans massa människor i världen inte ens har hem, mat för dagen & etc, etc.
Fan va pinsamma vissa människor här är.

Jag läser gärna andras bloggar, and I do, men att man fan ska kunna tjäna cash på en jävla blogg är sjukt. Och så stog den där modefittan på "vakna med the voice" och bara gnällde över hur jobbigt det är att man lätt måste typ skriva sju inlägg per dag. om typ vad man hade på sig och vad man då gjorde.
Men lilla bruden , åk till afrika och sälj dina jävla Luitton-bags &clothes o fan öppna ögonen.

Fan va irriterande. Brudjävel. Och det tragiska är att det finns många av dom.


Tävling; gissa vem?

svar, elin kling.

Ber så jävla mycket om ursäkta för att ni inte vann ett fett pris där. Kanske för jag resonerar vettigt. Men det är ju fett ute nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0