Provet klart =)

Ja, ber om ursäkt för mina jäkla dna-youtube videos jag la ut i natt..., men jag la dom där mest för jag själv skulle ha koll på vilka... sen blev det jättemånga och sen blev jag trött och ja... så därför...
any way.
Jag har precis skrivit klart mitt prov. Alltså, jag var sist ut... har skrivit i två och en halv timme!
Svarade jävligt grundligt på allt, utom en fråga. Den var helt jävla omöjlig.
Nu ska jag ha ett fett jävla , iaf VG plus på detta prov.

Kom i säng vid 2 tiden... var verkligen inte trött, men var nojig och längtade faktiskt efter att väl få gjort detta prov. Men istället för att lura mig själv till sömn så lyckades jag med att just ligga och tänka på ALLT, som jag skulle kunna tänka på när som helst annars, utom just när jag MÅSTE sova.
Allt från ; jag måste köpa tomtebloss, undrar om jag skulle färga mitt hår, var ska jag fira nyår, undrar varför Gynning skriver så i sin blogg egentligen, jag vill ha den rosa minidatorn, måste ta med min dator till halmstad på söndag, måste köpa något roligt spel till Wii:et, provet imorgon - vad fan var nu skillnaderna mellan meios och mitos?
Verkligen ALLT tänkte jag på, bara för att jag tänkte såhär "Nej, tänk inte!"

Sitter i datasalen på skolan nu, spelar lite technomusik från youtube. Är sjukt skönt att ha gjort klart detta prov. Längtar bara tills vi får tillbaka det...


Idag är det den 8de december och Stridhan fyller 33 år =)

Grattis Grattis =)
 Så fiiin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0