news .. or something

Sitter vid datan o läser ihop lite nyheter inne på aftonbladet.se...
Blir förbannad när jag ser att de nu lägger ner undersökningen/letandet efter Jimmie som försvann, i Ludvika... Jag kan ju förstå att det nu gått över en vecka och att de kanske inte har möjlighet att fortsätta i all evighet, men ändå... Det är jävligt konstigt med att det finns knappa spår efter honom och vad som skulle kunna ha hänt...
Men vi lär väl få veta det inom snar framtid, och det hemska är ju att man får vara förberedd på att något hemskt verkligen har hänt. Tänker på hans familj och vänner... Känns som även om man verkligen inte vill att något ska ha hänt, så är det nog bättre när man väl fått veta vad som hänt...

På tal om andra nyheter idag... så är det ju saken om vad ens barn ska ha för namn... tydligen har detta uppmärksammas pga att många föräldrar inte anmäler till skatteverket...
Nåja... och nu är det ju inne (och har varit ett tag) med att döpa dom till allt dökonstigt... typ vindruva, äppel, gröna tröja, blå skor, tarzan... nåja... ni fattar principen... överdriver lite...
Checka annars in; http://www.aftonbladet.se/wendela/article3891924.ab
Själv är jag nog en jävla svensson som då iaf vet namnen jag tänkt... om jag nu någon gång skulle skaffa barn.... Och Nicole är ju självklart, på en liten tösabit, men sen gillar jag faktiskt Nicklas på om jag skulle få en son.
Men sen måste ju min karl också få vara med och bestämma... Eller så får jag som jag vill =) *Smile*

Any way... och så nu till något som män borde fatta (tycker iaf jag) eftersom det är så in i helvete jobbigt... och jag i flera år lidit av att ha PANIKONT i magen (kanske också pga att jag lider av IBS och magsår)
och det är ju så jävla pinsam att snacka om att ha problem med magen, men när man ligger där i plågor och knappt kan röra sig är det inte så jävla pinsamt längre
http://www.aftonbladet.se/wendela/article3401657.ab

any way, nu ska jag bege mig iväg o in på HM o kolla på fiiiiiina saker som skulle passa in på en önskelista =) Thihiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0