en sommardag, I guess

I natt somnade jag som värsta Pippi Långstrump, alltså med fötterna på huvudkudden och huvudet där fötterna ska vara (eller ja, ungefär jag flyttade faktiskt en av mina kuddar till att vila huvudet på) detta gjorde jag dock endast för jag skulle lyssna på musiken jag har på datan genom mina enorma helt sjukt stora hörlurare (vilket gör att man inte kan sova/ ligga på sidan som jag typ alltid gör) och så låg jag där och lyssnade på massa bra musik, och tänkte på massa saker.
Japp och sen vaknade jag typ 8 imorse av någon udda musik och insåg att jag låg bredvid några hörlurar och tydligen så spelar något nytt spännande band intill mig, och ja då var det bara att gå upp och kolla min data och sen dess har jag nu suttit här.

Jag borde gå ut. Det är typ värsta sommaren ute. Och jag lovar att jag inte någon mera vinter någonsin ska gnälla över att jag önskar det vore sommar, för då får jag liksom visa att jag värderar sommaren. För datorer finns året runt i vårt kalla land, men sommar finns typ några dagar på året, så jag borde verkligen verkligen verkligen gå ut.
Man kanske till och med skulle kunna bli solbränd? Yeeaaah

Japp det ska jag göra... men typ först lyssna några gånger på denna låten.
Japp jag har sagt det förr, - jag älskar basshaunters musik =)
play now: "utan stjärnorna"
ojoojojojooj sååååå braaaaa!!!!

-
Jag försöker finna en anledning till varför han har gjort såhär. Men enda jag kommer fram till är att han är en jävla skitstövel och jag har tillräckligt med skinn på näsan att be sådana dra långt ifrån mitt liv.
Enda tragiska är att jag började lita på honom och ville vara hans vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0