Halmstad 2day

Lördag...
Åkte med mamma, Totte, och Emy till Halmstad, där vi skulle fira Elias som fyllde 5 år i torsdags =)
Träffade typ alla... mormor, einar, mia, mange, elias, liz, millan och Mange o Mia hade hyrt tornet vid Nissan (de bor precis där ändå) och så va vi där och Elias öppnade paket, sen åt vi typ kalkon&rostbiff&kassler med pastasallad o så och sen sjöng vi för 5åringen och sen fick han blåsa ut 5 ljus på tårtan =)

Han fick ju sin efterlängtade Donatelo turtles (han har blivit av med två av de likadana förut...) så den skulle ju lekas med, och jag berättade om mitt turtles och shrek - xbox spel som jag hade hemma så nu ska han absolut hem till faster Linn och spela jättemycket =)

Ja, och sen va vi en sväng hemma hos Mange, Mia och Elias och jag och Elias lekte lite med varsin turtles och sen skulle det brumas tillbaka till Skåneland... fick skjuts av Mias pappa, syster och morfar, så det va bra...

Enda jag gjort sen jag kom hem har varit att stirra på min telefon, putsat fönstrena, dammat fönsterhyllan, köpt tomater på Q8 och lyssnat på Billy Idol. (helt sjukt bra musik, btw!!)
Men visst vill jag träffa hjärtat mitt ikväll men jag har verkligen mest varit trött, både jag och Millan somnade i baksätet på väg till Skåne så jag är lagom trött ikväll.
men det är tillåtet att titta på sin mobil ändå =) Man kanske skulle få något sms av den man tycker om =)
*dream on*

Nåja... Men det har varit en jättefin dag och just nu efter jag skrivit detta så ska jag banne mig inta mitt xbox och spela spela spela.

Igår spelade jag tekken 5 och vann ju massa gånger =) (dock inte ALLA gångerna men det har sin anledningen, den va länge sen jag spelade just det spelet) men det va ju på ps3.

puss å glad lördag natt/kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0