svenska språket?

hahahhahhahhaha "tuffa tider" med gyllene tider sitter jag och lyssnar på nu..
hahahhaa, åh saknar min darling... minns du hur sjukt roligt vi hade åt den låten/videon?

mmm, har skjuts till kristianstad ikväll... men ska jag åka.... ja eller nej...?
hatar typ bussen hem vid 2 tiden där brudarna står bredvid mig och spyr i sina egna väskor. (Hallå liksom, drick inte så mycket då, dumma brud!)

nåja och så kom jag på hur jävla ordningsam jag egentligen är.
"Hej mitt namn är Linn, jag dammsugar min dammsugare"
alla: "Hej Linn"

ahh.. ni fattar.

det är ju värsta perry. (i Arvika snackar dom så och tydligen ska "perry" betyda att det är "jävligt bra", men inte vet jag säkert, för de hade grymt svårt att förstå en skåning, så jag sa till dom, STOLT SKÅNING som man är: "sluda tragga, hutta bollen för faen" = sluta snacka kasta bollen. de i Värmland är typ knaaaas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0