skabblös i fingrarna

"det är som skabblös i fingertopparna"
Men hallå, så kan man ju inte säga?
Well, I quess.

Jag har kommit fram till det. Och nej jag är inte bara sådär "åh ingen kommer någonsin älska mig" för jag vet att jag egentligen är underbar att tycka om.
Men!
Jag har insett varför jag (även om jag "endast" är 21 år) fastnat för serier som "sex and the city" (Carrie... Oh my god, är vi tvillingar till själen eller?), och "Nynne" och "Bridget Jones".
Japp. Jag vet det.
Jag står där singel när jag är 30 år när alla mina killkompisar (för de är ju faktiskt de som är mina vänner, visst jag har väl tre-fyra tjejkompisar) har skaffat barn och är gifta och har haft sina svensexor som jag ju varit med på eftersom vi är så bra vänner och jag väl aldrig kommer gå på en möhippa i hela mitt liv, eftersom jag just alltid haft killkompisar.

Det är som en uppenbarelse.
Men ja, visst... Kanske mest Carrie-livet har jag haft.
Det är nog därför jag gråtit så massa till den serien.
Så mycket Mr.Big och Carrie han och jag egentligen haft.

Men Adrian är underbar, Adrian förvandlas till Mr.Big, fast ärligare och 110%kärlek.
I mina ögon har Mr.Big fått sin chans och Adrian är den man borde älska.

Både Mr.Big och Adrian är underbara män.
Jag har inte sett filmen än, och vet inte heller hur slutet av filmen i mitt liv blir.
Dock vet jag vem jag älskar.


Jag sitter och lyssnar på R.E.M med "nightswimming"- det sjuka är att jag minns en döromantiskt scen på "dawsons creek" till denna låten. (hatade det programmet men började kolla på det för typ 6 månader sen när det visade sitt 10 år senare repris) den va uppenbarligen säkert fjöntigt, men den va romantiskt, annars hade jag inte kommit ihåg den.


-
Imorgon ska jag gå hem till mamma och mormors lägenhet och hämta gnuttchi-pasta-creme fráise-och köttfärs - rätt för det har min söta mamma textil lagat till mig =) Hon är dock kvar i lägenheten i Halmstad med sitt tråkiga ryggskott =(

-
Nu ska jag låta som en jävla brud: Om du nu säger att du känner det du säger för mig, varför ringer du inte?

Get used 2 get hurt. Eller inte.
Bara jag som är jäääävla ensam.
Men kryper ihop i den gröna soffan med chips, dipp och någon film att somna till eller inte somna till och sen fastna vid datan igen.
Imorgon är det ju söndag. Jag HATAR söndagar.
-

Jag orkar inte äta chips eller dipp nu för nu vill jag bara lyssna mera på denna skivan ! Goodie.

Bye 4 now sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0