big and juicy

Hallåj i rutan alla sötisar.
jag vet att jag typ varit dödåligt på att skriva nu, dessa dagar... inte på en hel vecka.. ojojo...
Men det har ju varit så att jag varit på Sweden Rock och jobbat, stekt& gjort en jävla massa hamburgare, men jag fick åka hem en dag tidigare pga att jag blev dunderförkyld!!! värsta feber, hosta, snuvig, ja allt som jag absolut inte ville!
men de dagarna jag jobbade så va det jäkla roligt, och det va långa dagar, men jag gillade det =)
Massa glatt folk, glad stämning, roligt jobb och trivdes bra med de jag jobbade med.
Nu åker vi till Peace and love- festivalen, och sen Arvika =)

Jag har dock mest fastnat för Sweden Rock. detta året jobbade jag dock hela tiden, och förra året var jag endast där för festivalens skull, det va liksom mest musik, party och glädje då. Nu va det glädje, musik och jobb.
Jag jobbade givetivs inte hela tiden, var bland annat och såg Judast Priest och såg dom jättebra =)

Sen efter det, pappa hämtade mig en dag tidigare, då låg jag endast hemma och jätteförkyld, är fortfarande sjuk och hostig som en grek, men i helgen blev det någon dag party, med laxen, j,  och janne och det va trevligt.

Idag är stora städardagen, och så ska jag spela mera "bad boys 2" på mitt xbox... kom skitlångt igår =)

-
fredde är hemma i sverige igen!!! just nu är han i göteborg, min brorbror.
nästa vecka ska vi till halmstad, och sen till göteborg och liseberg =)
kommer bli så roligt =) fan va jag saknat honom.


ps. jag jobbar för new orleanse food, och vi har värsta röda tröjan med värsta stora texten "big and juicy" på ryggen skrivit... vadå weird?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0