ett glatt liv..., ändå =)

Fyyy va jag kan vara deppig ibland! kolla hur depp jag lät ang midsommar?
men sen blev den bara skitbra!!!
visst, midsommar kväll satt bara Janne och jag här uppe hos mig och tjöta och drack lite.
Och dagen efter, så satt vi uppe hos mig några stycken, och sen ringde stridh och fredde från Hörby och sen åkte jag dit, satt först på campingen och dansade och drack någon öl, och sen fick vi gå typ två timmar till stugan vid sjön som de hade hyrt, och där var massa andra glada människor , och det var riktigt trevligt.
Sen sov vi över där och framåt eftermiddagen drog vi oss tillbaka till Hässleholm.

Sen kramade jag hej då till Fredde i söndags kväll, för då skulle min kära bror upp till Norrland en vecka och sen tillbaka till Barcelona.
Shiiiit va roligt det är att träffa han och umgås igen. Längtar sjukt mycket tills de flyttar hem igen.

Ja, och sen har det hunnit gå en vecka ungefär från dess, och den har väl innehållt lite allt möjligt...

Igår kväll var Emma här och vi satt och traggade och ja, precis som vanligt =)

Idag åkte jag brumbrum bil till min kusin Louise födelsedagskalas, och det var massa trevligt det också, massa glada miner och ja allt bra, och nu har jag precis typ kommit hem, sitter och tjötar järnet på msn och lyssnar jättejättejättemassa på Basshaunters "now your gone".
Igår kom jag nämligen på en sjuuuuuuuuukt snygg dans till den låten, så det var också sjuuuuuuuuukt roligt, tyckte iallafall jag själv... =)

Ikväll kommer nog Janne hit senare, men just nu sitter jag mest här och är sjukt nöjd med livet och massa glad inombords.

-
Åker på Arvika festivalen den 2-6de juli och då ska det jobbas!!!! Nice =)

-
Jag kom in på komvux i Halmstad även nästa termin, också jäkligt glatt besked att dela med mig av =)

Puss och fortsatt trevlig lördag till er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0